reklama

sprcha---------------------napisane s mojou uzansou spolusediacou,,

Igelitový sáčok

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Igelitový sáčok poletoval ovzduším, ktoré bolo naplnené ihlicami zloby zo včerajška. LOS ANCHELES... mesto, v ktorom sme mali žiť na veky... Vyletel si z dverí... tresli o stenu. Ozvalo sa to ako najhrozivejší hrom. A Boh začal od vtedy plakať... do zúrivých nevypovedaných výčitiek. Plakal do tiel hriešnikov, ktorý nechápali kvôli čomu sa Zem točí... Plakal, lebo pochopil, že nič už nebude ako predtým... Chvíľková slabosť duše. Nastal mohutný prievan. Rozfúkal všetky moje básne... odišiel von dverami spolu s tebou... Tlaková níž mi točí hlavu... pozerám von oknom. Dážď mi švihá tvár ako bič. Kričíš na mňa zdola vražednými slovami tvojho tela...
... milujem búrky ...
...Očista ...


Petra Kohútová

Petra Kohútová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  19x

Kunsthistorik, milovník umenia, pamiatok , histórie a Slovenska Zoznam autorových rubrík:  Kade tade po SlovenskuPoezia

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu